Renault Trucks E-Tech T'nin bölgesel taşımacılık operasyonları için Renault Trucks E-Tech C ve kentsel inşaat alanı için Renault Trucks E-Tech C için ön siparişler açıldı. Bu yeni 44 tonluk elektrikli kamyonlar, üreticinin Bourg-en-Bresse'deki fabrikasında üretilecek. Ağır hizmet serisinden elektrikli araç satın almak isteyen ulaşım profesyonelleri Renault Trucks E-Tech T ve C için ön talep oluşturabilir. Araçların üretimi 2023 sonunda Fransa'nın Bourg-en-Bresse kentinde başlayacak.
Renault Trucks tarafından taşımacılıkta karbondan arındırma için eksiksiz bir ekosistemin ayrılmaz bir parçası olarak sunulan Renault Trucks E-Tech T ve C, taşımacılık profesyonellerinin ihtiyaçlarını inceleme ve analiz etmekten uygulama ve operasyonları izlemeye kadar enerji geçişlerinde özelleştirilmiş destek sağlıyor. Bu analiz, Renault Trucks uzmanlarının GPS güzergahını, hava koşullarını, taşınan yükü ve yardımcı araçların kullanımını dikkate alarak aracın tüketimini mümkün olduğunca yakından analiz etmesine olanak tanıyan Menzil Simülatörü aracını içerir. Kaynak: https://www.dunya.com/
Geniş elektrik motorları ve akü seçenekleri
Renault Trucks E-Tech T ve C araçları, bölgesel ulaşım ve şehir içi inşaat faaliyetlerinin ihtiyaçlarını karşılamak için toplam 490 kW'a kadar güç sağlayan iki veya üç elektrik motoru seçeneği ile sunuluyor. Renault Trucks E-Tech T ve C, 390 ila 540 kWh güç çıkışlarına sahip dört ila altı lityum iyon pil paketi ile donatılabildiğinden, çok çeşitli çekiş aküleri de mevcuttur. Piller, alternatif akımla (AC) 43 kW'a kadar veya doğru akımla (DC) 250 kW'a kadar tamamen şarj edilebilir. Bu kamyonlar, tek şarjla 300 km'ye kadar ve bir saatlik ara hızlı şarjla (250 kW) 500 km'ye kadar menzile sahiptir. Samsung SDI tarafından tedarik edilecek pil hücreleri ve modüllerin montajı, Renault Trucks'ın da bir parçası olduğu Belçika'nın Ghent kentindeki Volvo Group fabrikasında yapılacak.Üç farklı PTO ve çok çeşitli dingil mesafesi
Her türlü üstyapıya ve dolayısıyla her türlü kullanıma kolayca uyum sağlamak için elektrikli, elektromekanik veya şanzıman üzerinde olmak üzere üç tip PTO (PTO) ile donatılabilirler. Azami yüklü ağırlığı 44 ton olan Renault Trucks E-Tech T ve C, 4x2 ve 6x2 çekiciler, uzun kabin ve 3.900 mm dingil mesafesi ile sipariş edilebiliyor. Kamyon versiyonunda 4x2, 6x2 ve 8x4 tridem seçenekleri, kısa veya uzun kabin versiyonları ve 3.900 ila 6.700 mm arasında değişen on bir dingil mesafesi bulunur.Optimum performans için tasarlanmış hizmetler
Araçlar, sorunsuz çalışma ve optimize edilmiş performans için eksiksiz bir hizmet yelpazesiyle birlikte sunulur. Özellikle, akülerin ve aşınan bileşenlerin durumunu izleyen, beklenmedik araç duruş sürelerini önleyen ve bakım operasyonlarının gruplandırılmasına ve optimize edilmesine izin veren Excellence Predict kestirimci bakım sözleşmesinden yararlanabilirsiniz. Ayrıca Renault Trucks E-Tech T ve C, sürücülerin rotalarını planlamalarına, sürücülere uzaktan görev atamalarına, müşterilere teslimat süreleri hakkında bilgi vermelerine ve akülerin şarj seviyelerini gerçek zamanlı olarak izlemelerine olanak tanıyan Optifleet filo yönetimi yazılım paketi ile uyumludur.Renault Trucks tarafından taşımacılıkta karbondan arındırma için eksiksiz bir ekosistemin ayrılmaz bir parçası olarak sunulan Renault Trucks E-Tech T ve C, taşımacılık profesyonellerinin ihtiyaçlarını inceleme ve analiz etmekten uygulama ve operasyonları izlemeye kadar enerji geçişlerinde özelleştirilmiş destek sağlıyor. Bu analiz, Renault Trucks uzmanlarının GPS güzergahını, hava koşullarını, taşınan yükü ve yardımcı araçların kullanımını dikkate alarak aracın tüketimini mümkün olduğunca yakından analiz etmesine olanak tanıyan Menzil Simülatörü aracını içerir. Kaynak: https://www.dunya.com/
Son düzenleme: