Neler yeni
Blue
Red
Green
Orange
Voilet
Slate
Dark

Google 2023 Güncellemeleri

KOBİ Ajanda

İş Geliştirme Uzmanı
Yönetici
Katılım
21 Kasım 2022
Mesajlar
139
Tepkime puanı
28
Puanları
28
Konum
Türkiye
Son yıllardaki en etkili güncellemeleri (hem temel güncellemeler hem de diğer önemli güncellemeler) aşağıda ele alacağız. Google, algoritmasında önemli güncellemeler yapmaya devam ederken, sizi en son değişikliklerden haberdar etmek için bu özeti güncelleyeceğiz.

Şubat 2023 Ürün İncelemeleri​

Şubat 2023 Ürün İncelemeleri Güncellemesi, Google'ın 6. ürün incelemeleri güncellemesidir. Bu güncellemelerin amacı, Google'ın ürün inceleme içeriği yayınlayan web sitelerine yönelik değerlendirmesini iyileştirmektir. Önceki ürün incelemesi güncellemelerinden farklı olarak, Şubat güncellemesi ilk kez İngilizce dışındaki dilleri etkiledi. Ayrıca, arama sonuçları üzerindeki etkisi önceki sürümlere göre daha güçlüydü. Daha fazla bilgi için Google'ın resmi blog gönderisine bakın.

Mart 2023 Çekirdek Güncellemesi​

15 Mart'ta Google, 28 Mart'ta tamamlanan Mart 2023 Temel Güncellemesini Twitter üzerinden duyurdu. Önceki temel güncellemelere kıyasla, güncellemenin arama sonuçları üzerinde çok güçlü bir etkisi oldu. SEO'ya göre güncelleme, Google'ın E-A-T'nin E-E-A-T'ye genişletilmesini içeren Kalite Değerlendirme Yönergelerinde yapılan son güncellemenin etkilerini taşıyor olabilir. İlk elden deneyimi açıkça gösteren web siteleri güncellemeden yararlandı. Analizi ayrıca sözlük ve referans sitelerinin yanı sıra e-ticaret, seyahat, inceleme, sağlık ve eğlence kategorilerinin özellikle etkilendiğini gösteriyor. Ayrıca belirtmekte fayda var. Kendi ürünlerini/hizmetlerini sunmadan sadece diğer web sitelerinden bilgi toplayan web siteleri bu güncellemenin kaybedenleri arasındadır. Bu, yapay zekâ tarafından üretilen içeriğin giderek daha fazla web'e aktığı bir zamanda önemli bir yön gösteriyor.

Nisan 2023 Yorum Güncellemesi​

Nisan 2023 inceleme güncellemesi, Google'ın önceki ürün inceleme güncellemelerinin önemli bir uzantısıdır. Bu güncelleme, yalnızca ürün incelemelerini değil (daha önce olduğu gibi) tüm inceleme türlerini (örneğin hizmetler, medya, seyahat yerleri vb.) etkileyecektir. Google'ın kaliteli ürün incelemeleri yazmaya yönelik önerileri de genel olarak "yüksek kaliteli incelemeler" içerecek şekilde güncellendi. Bu, bundan böyle Google'ın inceleme güncellemelerinin, artan sayıda web sitesi sahibiyle alakalı olacağı anlamına gelir.
 
Son düzenleme:
Üst Alt